Page 286 - Diretrizes do Programa Marista Bilíngue - 4ª Edição
P. 286
REFERÊNCIAS
ANDREWS, Dee, [et all.]. Storytelling as an Instructional Method: Des-
criptions and Research Questions. Problem-based Learning. vol. 3: 6-23,
2009.
BAKER, C. Foundations of Bilingual Education and Bilingualism. Phila-
delphia : Multilingual Matters, 1993
BLYTHE, Tina [et all.]. The Teaching for Understanding Guide. São Fran-
cisco: Jossey-Bass, 1999.
BRASIL. Lei de Diretrizes e Bases da Educação Nacional, LDB. 9394/1996.
CAVALLETTI, Sofia. O Potencial religioso da criança. São Paulo: Loyola,
1985
COYLE, D., HOOD, P., & MARSH, D. CLIL Content and Language Lear-
ning. Cambridge: Cambridge University Press, 2010
COYLE, D., HOOD, P., & MARSH, D. The CLIL Tool Kit: Transforming
theory into practice. Disponível em: http://www.unifg.it/sites/default/fi-
les/allegatiparagrafo/20- 012014/coyle_hood_marsh_clil_toolkit_pp_48-73.
pd. Acesso em 23 jun. 2022.
DARN, Steve. Content and Language Integrated Learning (CLIL): A Eu-
ropean Overview. Online Submission. 2006.
FERREIRO, Emília. Reflexões sobre Alfabetização. 24ª edição atualizada
– São Paulo: Cortez, 2001.
FISHER, W. R. Narration as human communication paradigm: the
case of public moral argument. Communication Monographs, v. 51, n.
1, p. 1-22, 1984.
286 Diretrizes do Programa Marista Bilíngue