Page 286 - Diretrizes do Programa Marista Bilíngue - 4ª Edição
P. 286

REFERÊNCIAS


          ANDREWS, Dee, [et all.]. Storytelling as an Instructional Method: Des-
          criptions and Research Questions. Problem-based Learning. vol. 3: 6-23,
          2009.

          BAKER, C. Foundations of Bilingual Education and Bilingualism. Phila-
          delphia : Multilingual Matters, 1993

          BLYTHE, Tina [et all.]. The Teaching for Understanding Guide.  São Fran-
          cisco: Jossey-Bass, 1999.

          BRASIL. Lei de Diretrizes e Bases da Educação Nacional, LDB. 9394/1996.

          CAVALLETTI, Sofia. O Potencial religioso da criança. São Paulo: Loyola,
          1985

          COYLE, D., HOOD, P., & MARSH, D. CLIL Content and Language Lear-
          ning. Cambridge: Cambridge University Press, 2010

          COYLE, D., HOOD, P., & MARSH, D. The  CLIL  Tool  Kit:  Transforming
          theory into practice. Disponível em: http://www.unifg.it/sites/default/fi-
          les/allegatiparagrafo/20- 012014/coyle_hood_marsh_clil_toolkit_pp_48-73.
          pd. Acesso em 23 jun. 2022.

          DARN, Steve. Content and Language Integrated Learning (CLIL): A Eu-
          ropean Overview. Online Submission. 2006.


          FERREIRO, Emília. Reflexões sobre Alfabetização. 24ª edição atualizada
          – São Paulo: Cortez, 2001.

          FISHER,  W.  R.  Narration  as  human  communication  paradigm:  the
          case  of  public  moral  argument. Communication Monographs, v. 51, n.
          1, p. 1-22, 1984.




          286  Diretrizes do Programa Marista Bilíngue
   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291